söndag 22 februari 2009

tiden går förbi, men minnena lever kvar

Jag minns allt, men det kommer snart tillbaka

Alla har sina favoriter, och ni är mina

Sammhällstjänsten gick från plåga till solsken för johan
eftersom jag var där varje dag ;)
Johan thoresson, genom tiderna är du den som betytt mest Y
Frida carlsson, kommer du ihåg? :)
Du är nog den störigaste personen jag vet,
men också den med mest hjärta
Om några år kommer vi vara gifta, det kan han räkna med
för bättre kille finns nog inte YY
Sista veckan i skolan - men speciellt utklädningsdagen Y
Tiden med jennie&caroline, det går inte en dag utan att jag saknar oss
Daniels halloween klädsel, jag har nog aldrig skrattat så mycket

Dagarna man inte gjorde mer än skrattade i skolan


Varje solig dag, började alltid vid poolen och slutade alltid i poolen

Helsingborgsfestivalen, toppen av lycka
Alla timmar vi la ner på bildprojektet
Dagen jag blev 16 och bästa presenten var från (kung)jarlan

Tiden då allt var som bäst (fy fan vad små vi var)

Första gången jag insåg vad äkta vänskap innebar

Fyllan med danneX2, johannes och frida

Lina, kom hem nu Y

anna anna anna Y

Alla dagar vid KALKSJÖN!

Pizza på torget, glassen i handen - alla soliga dagar

Perstorps festivalen - det bästa på hela sommaren

Björket björket björket, med brudarna

När ''rektorn luktar'' skrevs i taket!

Alla mina dagar med simon

--
Men mina flickvänner, ni har allt och vi lever nu
YYY

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag saknar dig amanda. du anar inte. jag saknar oss. <3

Anonym sa...

allt bara försvinner.. <3