tisdag 24 februari 2009

i got over you

Mina skor är nu köpta, fick bli ett par extra på köpet! maha :) Hos farbror doktorn idag gick det galant, så nu väntar jag bara på svaren. Han fråga mig när jag hade det som svårast med min arm, så sa jag när jag lixom plattade håret och sånt.. så säger han '' jag förstår verkligen att det kan vara ett problem, måste vara det största problemet'' så skrattade han! haha, kanske skulle dragit upp något annat exempel (a) nej men han fattade nog vad jag menade, hoppas bara inte att jag blir opererad ;o blir jag det så är läget så, jag får ta det med en nypa salt
aja, skolan imorgon igen. ganska skönt men ändå inte!
snart äre lördag (Y)

Jag är inte så sugen på att skriva blogg, är för förbannad. Sen ska jag ut och gå med jenniebanan :)) så jag är liite stressad

nästa gång vi träffas, behöver du inte prata med mig

Inga kommentarer: