torsdag 5 februari 2009

1973

Provet idag var ju jättesvårt, INTE! Jag satt och pluggade in alla bakterier igår, så nu kan jag bara rabbla upp alla jävla namn, så får jag provet så ska jag skriva ner fyra.. Är det irriterande eller vad? Så provet gick alltså skit bra och god mat åt vi idag också (Y)

Igår fick syrran två stycken 2gigs minnes kort, så jag snodde det ena vilket betyder at tjag har ju hur mycket minne kvar på mobilen eftersom jag har inga låtar, nästan.. Men jag får ju plats med mega mycket saker iaf och det är nice :)

Nej, nu kan det faktiskt bli lördag för min väska är färdig packad, mina kläder är bestämda och mina skor ger inte skoskav! Kan det bli bättre, svar: ja
Det kan bli lördag..

Imorgon tänkte jag nog hälsa på Caroline, jag hinner inte i helgen för det är så mycket jag ska göra :/ Jag saknar henne, nått så fruktansvärt mycket :( Jag tycker bara att hon ska komma hem nu för jag behöver henne, verkligen..

Nej nu ska jag sola :))

Inga kommentarer: