fredag 6 februari 2009

Jag kan vara din och stanna hela natten

Min pappa gör mig bara så glad ibland! Nu är det bestämt, det blir verkligen björket imorgon vilket jag ser fram imot till tusen - faktiskt. Först blir det stan med mamma, sen ska kör hon mit till bellebula vid två, fixar mig där och en massa saker för sen rammlar folket in vid halv 7 och då börjar allt. åhh, dunderbart :)

Ingen Caroline idag heller :( FAN! Jag åker in på sändag, jag måste verkligen åka in till henne på söndag för nu har det gått för lång tid utan henne. Nu vill jag bara krama om henne och säga att jag finns där föralltid, bara berätta för henne att jag verkligen saknar henne här hemma och att hon kommer fixa detta för jag tror verkligen på henne, det gör även alla andra också.. Bara berätta för henne att jag älskar henne, från djupet av mitt hjärta Y

Nu ska jag gå och duscha, som jag inte har orkat göra innan för allt annat har kommit ivägen (ica&mat) Sen måste jag raka benen och smörja in hela kroppen så min färg från igår håller längre och ser snyggare ut. Även kasta ner dom sista sakerna i min STORA väska som jag ska släpa med hem till belle (Y)

Gud vad jag längtar efter att få stå mellan dina armar..

Inga kommentarer: