onsdag 4 februari 2009

Som ensam kan man vara som starkast

Jag orkar inte röra mig, har precis haft prov och ska snart pallra mig ner till svenskan, kan kanske sluta tidigare men jag vill med halv 4 bussen :* aja, blir väl inte så idag antar jag..

Ikväll blir det bara till att PLUGGA <-- väldigt stora bokstäver.. För imorgon är det prov i livsmedelshygien :S och jag kan nada nicht nothing! Eller jo, sätter jag mig bara ner med boken kommer jag att fatta allt, jag är typ en naturbegåvning (y) haha!

Missade oth igår :'( Lär nog göra det idag också, eftersom böckerna väntar.. Fan vad det suger :@ Måste även få fixat kläder tills lördag, annars blir det katastrof!! Jag vill vill vill verkligen till björket, jag döör annars. Så mamma, eftersom du läser SNÄLLA?! :) Men ja, pappa är nog på min sida, höhö

Bellebula, lisa och malin, jag älskar er Y

Inga kommentarer: