onsdag 21 januari 2009

I wanna be kissing your lips

Äntligen är det bara tre dagar till jag blir hel igen, fan jag jag saknar fredde! Helt sjuk :/
Jag älskar dig, verkligen <3

Jag tror jag borde sluta skriva fan :s skriver ju det hela tiden! Kanske inte nu eftersom jag tänker på det, men ändå.

Igår kom studiebidraget = pank på en gång Betala min färgning, köpte nya skor och one tree hill, säsong 1!! Ska köpa ne varje månad har jag bestämt mig för, helt besatt av det nu fan, men grey's är bäst och kommer alltid att vara det, grey's och jag passar perfekt ihop. Precis som mig och fredde :)

- Jag älskar min syster, fast jag vill slå på henne ibland så betyder hon verkligen jätte mycket för mig <3
- Caroline, vi ses snart igen.. Jag lovar dig stumpan, du är det bästa som finns!

Inga kommentarer: