måndag 19 januari 2009

du tränger dig genom mitt skal

Nedräknat till fem dagar - snart så träffar jag fredde igen! Herregud, jag trodde inte jag skulle sakna honom så mycket men det är fan sjukt..

Aja, idag blev det ju min klippning SWEET!
Både mörkare och snyggare än vad jag trodde att det skulle bli. Så det är väl bra, antar jag..
Jag lyssnar bara på två låtar nu känns det som, snacka tidsfördrift
halo - Bethany Joy Lenz
nära dig - freestyle
Jag tror jag börjar bli knasig, men det är lite jag :)
Nej nu ska jag kolla one tree hill, packa gympa väskan och tvätta av mig smiket!

"You can choose to blame your circumstances on fate or bad luck or bad choices. Or you can fight back. Things aren't always going to be fair in the real world. That's just the way it is.But for the most part, you get what you give. The rest of your life is being shaped right now. With the dreams you chase. The choices you make. and the person you decide to be.The rest of your life is a long time. And the rest of your life starts right now."

Inga kommentarer: