torsdag 22 januari 2009

Don't fall away

För det är inte varje dag jag mår som jag gör just nu.
Allt är bara tommt, det finns inget jag kan göra åt saken och det är det som gör ont.
6 veckor Caroline, det är lång tid! Jag faller isär sakta men säkert, när inte du är med mig. Det är så jobbit att se att du ligger där, utan att jag kan göra något. Du hör mig, du ser mig, du känner mig, men du ser inte hur sårad jag är över att det är du som ligger där och inte jag. Jag hade velat spola tillbaka tiden 6 veckor och en dag, så jag hade kunnat säga förlåt och att vi skulle göra någonting dagen efter. Jag vill inte att det är du som ligger där, jag vill ta din platts. Jag mår inte bra här hemma, inte en enda dag mår jag helt bra. För varje dag saknar jag något, jag saknar dig. Du är en stor del av mig Caroline, mitt allt Y

Och älskling, du borde också komma hem nu för jag behöver ligga i dina armar och bara känna hur du andas. Jag måste känna din närhet, jag saknar dig
Du är perfekt, jag älskar dig Y

- ÄNTLIGEN ÄR MIN ONE TREE HILL BOX HÄR :D fast bara säsong ett, men ändå^
snart kommer 2an, 3an, 4an, 5an och 6an
och snart kommer Fredrik - om två dagar :)

Inga kommentarer: