torsdag 28 augusti 2008

gaddad, åh jag vill!

Imorgon är det fredag, för dom som inte vet det ;) Då är det alltså björket, men mina chicks :D Fy fan vad jag längtar nu, jag kan känna smaken av cidern i min mun och höra musiken och pulsen slå i kroppen, gaah! nej, fredag nu tack

jag sitter här och tjatar, absolut TJATAR på pappa att han ska gadda mig nu ikväll.. Jag ser på honom att han är så jävla sugen på att göra det, men han vågar inte för mamma är inte hemma! Så jag får vänta tills hon kommer hem om ett tag och då ska jag fan tjata isönder henne, jag vill ha den jag vill jag vill jag vill! Även om det bara är mitt namn och lite så runt foten, så är jag så jävla pepp på att göra den :)

åhh, jag har myror i blodet (Y)

men men, nu kommer snart mamma, ska förbereda mitt tal och öva på valpögonen (a)

pussssii*

Inga kommentarer: