lördag 30 augusti 2008

Just killing time

Björket igår var toppen, hade inte kunnat be om bättre :) Jag hade så sjukt kul att det fortfarande pulserar musik i blodet! Jag hade kunnat önska en sak, men det är en hemlighet (a)


Idag vaknade jag upp med cornelia bredvid mig, trevligt trevligt :) Gjorde inte så mycket under dagen, typ bara slappade! Sedan bestämde vi oss för att göra vid oss och sen dra hem till jarl.. Trött som fan men pigg ändå, på något konstigt höger? :S

Ganska dött, så jag drog hem igen.. Väl hemma hamnade jag här! Om ett tag blir det nog till att lägga sig i sängen och kolla grey's, alltid lika bra :)


Imorgon blir det bara till att ta det lungt hela dagen, känner att jag behöver sova ihäl mig! Jag dör annars om jag inte får min säng, huvudet håller på att tippa av sig själv..



snark*

Inga kommentarer: