tisdag 26 augusti 2008

tisdag dag

Först och främst vill jag tacka marcus, för tiden :) du är bäst <3

Annars så är det tisdag idag för dom som inte vet! Jag skulle slutat tjugo över tre och varit hemma tjugo i fem, i och med att jag måste ta tåget tjugo över fyra :Y Men, vi fick sluta tidigt så jag var hemma en timme tidigare, tack! Innan jag skulle gå upp på vägen hem till mig, fick jag syn på göte (!!) det var ett tag sen vill jag lova! Snackade lite med honom, sen kom världens bästa cornelia, henne har man inte heller sätt på evigheter känns det som! Snacade lite med dom, sen gick jag hem! Väl hemma möts jag av pappa, som lite kaxit visar upp sina tatuerings grejar, man börjar längta lite smått nu :DD
På fredag får jag äntligen träffa folke, det var ett tag sen! Att man kunde sakna honom så mycket förstår jag inte.. Hur han såg ut på skolavslutningen, det ger mig fortfarande gåshud, jag har aldrig sett den pojken så stilig, helt sjuk! Hade jag inte känt dig så väl som jag gör, hade jag fallit på knä ;)


Hej Amanda! Jag har läst dina bloggar ocj´h måste säga jag är impad!! Jag skriver det för att kunna överleva och du gör det helt naturligt, är du säker på att det är kock du vill bli?? skribent kanske hade passat bra det med. Kram Thea (Folkes&Götes mamma) fick jag med det oxå hahahaha

-- TAAAACK! det kändes så jävla bra att höra det! Jag skriver när jag är på olika humör, eller om mina dagar.. Utanför min blogg, på vanligt papper, skriver jag ''dikter'' vill igentligen inte kalla det för det.. Men jag skriver ner en text beroende på hur jag känner mig jusst den dagen, eller den stunden! Det kan vara allt ifrån personligt till bara känslor. Jag älskar det och nu vet jag att någon tycker det är bra :)

tjoo*

Inga kommentarer: