lördag 12 april 2008

Utekväll med bästa

Kände förs inte för någonting när klockan ringde igårmorse. Men slöade mig upp och iväg till skolan. Dagen igenom skolan gick ganska segt, och inte fan är det bättre när man har dubbeltimme i matte efter rasten! Jaja, hem efter skolan och bara satte mig i soffan, somnade till lite. Älskling ringde senare, och sedan Malin. Hon och Anna ville att jag skulle med ut, och det fick bli så! Anna kom hem till mig med bussen vid fem, Malin gjorde det inte för hon hade missat den. Men hon kom senare. Fixade oss för att sen dra till ica, köpte partytutor och läsk.
Tänkte senare att vi skulle dra till andreassons äng, men inte fan var där några folk. Efter halva vägen fick vi reda på att det var vi tennisbanorna. AHH! Drog dit iaf, vilket jävla ös där var, eller inte! Drog därifrån hem till Jarl, trevligt trevligt var det där! Där kom både den ena och den andra. När det sedan började mörkna bestämde vi oss för att dra till tennisbanorna igen för att få fart på ''festen'' där! Så på med partybrillorna, tutorna i munnen sen gick vi!
Collinder skulle självklart också ha en tuta och solbrillor, så han försökte drastiskt ta mina hela tiden! haha.. När vi väl var framme vid ''festen'' var det bara en jävla massa brudar som spelade fulla, och det är så jävla töntigt! Varför inte bara vara nykter, om man inte har dricka nog så att man kan bli full! Så jävla töntigt att spela full då.. Anna och jag sa vad vi tyckte, visade sig lite efter det att dom höll käften! Efter att tag där, drog vi till ozvald. Sedan drog jag hem, duchade av mig all den jävla röklukten och sedan la jag mig i min säng och kollade Grey's Anatomy sedan nanade jag sött!

Tack för en så jävla rolig kväll, trotts allt, bla: Anna, Malin, Tommy, Collinder, Johanna, Alexandra, Cornelia, Johan och lite danne, bobby och kevin!

Inga kommentarer: