tisdag 15 april 2008

Tankar

Sitter nu och lyssnar på EBBA GRÖN, vilket jag gör typ alltid när jag är på toppenhumör eller när jag är på dåligt humör! Man mår bara så bra, skivan står mycket vackert på mitt rum! Jag sitter även och lyssnar på Elvis, Kiss, Avril Lavigne och TRE endast tre låtar som Håkan Hellström har lyckats med!
-En vän med en bil: Som är så jävla skön att lyssnat på, och det gör även att filmen 'festival' för mig är jävligt bra!
- Lena: En klassiker som aldrig blir tråkig
- Nu kan du du få mig så lätt: En söt och skön låt som ger en väldiga tankar att starta i huvudet
Annars tycker jag bara han är blähää. Så fruktansvärt överdriven.

Jag sitter annars och är glad över att mitt preliminära intyg kom idag från Linnéskolan, och jag kom in på H&R! Fy fan vad glad jag blev, även om det bara var preliminärt. Men det kändes så jävla skönt..
Funderar även på det här med Engla nu, hur man kan göra så.. Känns ganska overkligt i mitt huvud att man kan göra så mot en liten flicka. Första gången hon cyklar hem, sen är hon bara borta! Mannen erkände ju även ett annat mord, och kan vara skyldig till fler.. Det är nu man beröver dödsstraff och den elektriska stolen! FY FAN!

Kollar runder på lite klänningar till skolavslutningen, lärarmiddagen och studenten. Ska till Väla på lördag, springa runder där som ett fån! Men jag har hittat en klänning från 'koola anna' så den måste jag köpa från nätet men dom andra två blir i affär!

Engelska nationella imorgon, sen hem till älskling och pussas. muums!

Inga kommentarer: