måndag 7 april 2008

Problem

Anna tycker jag har agretionsproblem eller hur det stavas. Hon tyckte det skulle bli ett bra blogginlägg, så får ta och skriva lite om det idag då.

Jag hatar när man har flottigt hår, jag hatar när man har samma kläder 3 dagar i sträck, jag hatar när man inte tänker på vad man tar på sig för kläder, jag hatar när man inte kan sminka sig, jag hatar när man luktar svett och sedan inte bryr sig om det utan luktar det alltid, jag hatar när man försöker förga håret och det blir extremt misslyckat, jag hatar när man luktar lagård och är så jävla äckligt ful att man bara skulle kunna spy! Något jag tycker är fruktansvärt vidrigt är när man bara rapar rätt ut i tex. klassrummet! Det är en annan sak om man är med en kompis och det händer, man skrattar lite åt det sen är det inget mer med det! Men att bara göra det rakt ut, när man går i korridoren eller sitter i klassrummet är det vidrigaste jag vet!

Hade jag varit ensam på en öde ö med en person jag tycker är fruktansvärt flottigt äcklig. Skulle jag kastat första bästa föremål i huvudet på honom så personen dött litegrann, sedan brötigt av hans arm och tillslut använt personen som båt och armen som paddel!

Förövrigt är jag på ett jävla toppen humör idag, glad som bara den!

Inga kommentarer: