måndag 17 mars 2008

Utseendefixering

Nu sitter jag i skolan, har svengelska för tillfället.
Vi ska skriva ett arbete som ska redovisas imorgon, jag skriver om utseendefixering.
Hur vi i dagens samhälle måste vara på ett visst sätt föra att passa in, hur vissa vill ändra sig drastiskt för att dom vill se ut på ett annat sätt eller för att dom är missnöjda med sitt utseende. Det är sjukt tycker jag hur man vill ändra på sig, man föddes till den man är och man ska inte göra någonting åt det. Kanske om man föddes med ett missbildat ansikte, men inget annat.

Tex, Victoria Beckham: Hon har genomfört mängder med plastik operationer, och hon är inte färdig enligt henne själv. Hon säger att det har tagit tid och krävt mycket uthållighet att bli den hon är idag, men hon har långt kvar till hon är helt klar med sitt utseende.
Att operera sig för att ändra sitt utseende, jag fattar inte varför.

Jag tror det kommer gå bra imorgon, hoppas på det iaf! Men man får ju hoppas på det bästa! Nu ikväll ska jag bara kolla tv, och läsa upp mitt arbete för mamma. Och ringa älskling en sväng <3

Inga kommentarer: