tisdag 18 mars 2008

Tråkiga dagar

På mina tråkiga dagar, ringer jag först och främst till älskling. Sen kollar jag lite på Björn Gustafsson och sen mina absoluta stora idol: Filippa Bark
http://www.youtube.com/watch?v=ybeIj-FRa7U
Jag skrattar aldrig så mycket, som åt henne!

Nej men lite skämt, hon är inte min idol precis men hon är otroligt rolig!

Idag har skolan bara gått segt, ovanligt segt. Min redovisningn gick bra, fick VG :) Tyckte det var bra, alla tyckte det var intresant och så så jag är nöjd. Vissa andras kunde man ju klippt isönder, och vissa killar hade man kunnat klä på, vissa fattar vad jag menar.
Har även Religionsprov imorgon, om sekter(?) och något annan. Kan typ ingenting, så får väl ta och plugga lite senare då.
Tommy lämnar mig imorgon, aww :( Han kommer vara fett saknad iaf, och det vet han. Annars börjar lovet imorgon vid ca. klockan 14.00!
Och sen är det Grey's Anatomy på kvällen, och hoppas på att få träffa älskling :)

Inga kommentarer: