söndag 16 mars 2008

Då var det dags, igen

Har försökt skriva ett antal bloggar men aldrig lyckats hålla kvar glöden. Skrev mycket på lunarstorm innan, men vem vill vara där mer? Så jag gör ett nytt försök här. Här är ju både snyggare design, och roligare att skriva. Alltså, det kommer nog gå bra!
Kommer väl mest skriva om saker som händer, mig själv och lite annat. Ni som har läst mina bloggar innan vet ungefär hur det kommer se ut, ni andra, kommer förstå med tiden.
Jag är en person som tycker om att kritisera, får ofta många komentarer från mamma och pappa varför jag måste kommentera allt och alla. Men det bara är så att jag måste det.Säger någon, eller skriver tex. någon tidning om något som är hellt imot vad jag tycker måste jag avreagera mig och börja diskutera och säga vad jag tycker och tänker om just det! Mamma brukar vara mitt offer..

Jag kommer skriva här lite när jag känner för det, och kommer ihåg. Ska försöka bli minst varannan dag iaf.

Inga kommentarer: