lördag 6 februari 2010

uppe över öronen och ler

Sitter och lyssnar på oh africa med akon nu. Lyssnade på den igår kväll också, men då var den bättre. Eftersom jag var berusad och musiken var så hög att man fick skrika för att prata. Vilket betyder att jag skrek som fan så idag är min hals öm. Men vad gör det? När min kväll igår var så jävla lyckad! Den började vi 8 och slutade vid tolv, det var inte så länge med under dom timmarna hann jag med allt för att toppa höjden av lycka. Jag dansade med folk jag aldrig träffat, snackade med folk jag har saknat, skrattade med folk jag älskar, dansade lite till utan musik, sjöng som fan när musiken hade tagit uppehåll, log hela kvällen så min mun är helt off idag och jag sjöng med i låtar jag aldrig har hört innan, men på något sätt kunde man dom eftersom dansen bara hängde med. Men jag klagar inte, för jag har haft en kväll som har hamnat på mitt livs lista. Var är bilderna, vem hade kamerna som blinkade hela kvällen? Denna kvällen är något som kommer hamna på mina väggar i hjärtat. En kväll jag kan plocka fram i minnet när jag mår dåligt eller har tråkit. Jag mår så bra, har allt jag vill ha och jag har mist idag men det känns inte efter som jag aldrig har haft det. Från det roliga till det tråkiga, vem snodde mackans sko? HAN VILL HA TILLBAKA DEN, NU!


den ser ut såhär, ifall ni har glömt det!

Inga kommentarer: