onsdag 16 december 2009

typ, sådär bara om mig själv

Så. Då var det första ordet skrivet i min såkallade bok. Detta är vad som ska kallas inledning. Jag skriver ingen bok om påhittade händelser, jag skriver inte om ett perfekt liv där jag älskar och avgudar mig själv. Jag skriver inte om dom perfekta vännerna eller om dom underbara dagarna jag varit med om. Jag skriver om mig själv och om mitt liv, utifrån två ögon. Mina egna. Tänk om jag blir känd, tänker jag nu. Ja tänk om. Inte för jag skriver en massa ord till alla andra, utan mest för mig själv. Mest för att om någon, någon gång läser min bok, vilket jag hoppas att folk gör om den kommer ut. Hoppas jag att folk inser att varje människas liv inte ä perfekt. Alla har sina upp och nergångar, sin första kärlek, sina vänner som sviker, dom som kommer och går. Man kanske har en familj som finns där, eller så finns den inte där. Man ska komma ihåg att, som ensam är man stark. Starkast

Det kan väl vara en bra början. En inledning, typ

2 kommentarer:

emilia sa...

Din s.k.a inledning verkar vara hur bra som helst, amanda. Och jag tror att om du fortsätter i den stilen så kommer din "bok" bli hur bra som helst! Om du hade tänkt, på något sätt, publicera den? Vill jag vara en av de som får läsa den :)

what about me? sa...

aw :) du är så söt!