fredag 18 december 2009

jullov

Det var ett tag sen jag skrev här. Hela dagen igår gick åt en massa annat. Jag gick upp tidigt, åkte till sjukhuset i hbg, käk kliniken. Det gick bra, snart möte om hur allting ska bli med tandställning och operationen av käken. Längtar till allt är klart. Efter det gick vi en runda på ikea, åt mat och kollade lite. Efter det åkte vi hem, hemma i en timme. Satte mig i soffan och kollade tv, somnade. Mamma väckte mig, så åkte vi till ängelholm. Hemma senare på kvällen, åt, kollade glee och la mig tidigt. Sista dagen i skolan idag, GÖTT! Äntligen är det lov. Eller äntligen ska jag inte säga, jag gillar min skola. Går till skolan med ett leende på läpparna, mina vänner är underbara.

Idag har jag hunnit sova också, många timmar. Resten av kvällen ska jag äta mat och lägga mig tidigt. Skulle igentligen ut, men jag orkar inte. Imorgon är det första dagen på lovet, men jag ska ända upp med tuppen. Klockan nio åker jag och shoppar, pengar på kontot GILLART!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skön dag! Hoppas du får ett skönt jullov med mkt god mat å ett gott skratt, det behöver alla:)
Hoppas allting blir bra med din operation å att du blir nöjd:)
Annars ville jag bara önska dej en GOD JUL å ETT GOTT NYTT ÅR:) många pussar från grabben en tåg hållplats bort;)

what about me? sa...

jag har nog mina funderingar på vem ^ haha :D men, detsamma!