torsdag 24 december 2009

julafton

Dagen är här. Jag har öppnat ett paket. Som mamma lite listigt hade skrivit ''god jul familjen önskar tomten'' på. Fast alla vet ju att inte tomten finns. Men vi tackar mamma. Ett nytt wii spel, wii resort! Så jävla kul, när jag typ ledde på cyklingen drar lillebror ut sladden bakom tvn. Trodde jag skulle få spel. Men det är ju julafton och då får man lägga det bakom sig. Snart är det anna anka på tv, jag vet inte om det är reprisen från igår eller vad. Men jag får gå ner och kolla det om några minuter. Vill ju inte missa henne. Morfar kommer hem till oss vid 5 tiden, då blir det äntligen mat! Jag har endast en macka i magen, lagom. Dör snart. Va i kyrkan redan klockan 11 idag, sen hos mormor. Hon har det så fint nu. Så god jul på riktigt mormor, vi saknar dig. Speciellt en dag som denna

Inga kommentarer: