lördag 5 december 2009

helgen

Det är lördag kväll, klockan är tjugo i åtta just nu och jag är redan trött.. Har gått på väla hela dagen idag. Köpt julklappar, fått julklappar och gjort julklappar. Känns så nära och riktigt nu med julen. Idag fick jag med mig mina nya benskydd hem också. Ett par puma, svin fina. Bara skor som fattas

Igår var det ju fredag. Sandra olander kom hit vid fyra, vi pratade och kollade på idol. Jag bokstavlig talat HOPPADE upp och ner och skrek av glädje när calle satt säkert! Fy fan i helvetes jävlar vad underbart!! Jag hatar tove och jag klarar inte av henne övehuvud taget. Att hon fick bra kritik förstår jag mig inte på, hon sög ju? Sen att tidningarna skriver att Erik kommer vinna idol och att han är bäst är ju bara bullshit. Hur kommer det sig då att Calle satt säkert direkt igår och inte Erik? Sen Laila bagge borde växa upp! Läste i början av denna veckan att Idol finalen 2010 nog ska sändas i Malmö. Hur jävla underbart?!

Nu ska jag ta ett glas läsk, äta lite mat och sen ge mig ut i kylan

Inga kommentarer: