söndag 6 december 2009

2 veckor in i jul

Sista dagen i veckan är alltid tråkigast. Söndagar är så långa och tröga. Jag sitter och lyssnar på Westlife, väntar på maten. Innan idag såg jag på Batman, the dark knight. Snygga Heath Ledger är ju lika bra som alltid. Snygg som fan också, om man ser bortom sminket. Kusligt bra film. Efter den tog jag mig en dusch sen åkte vi till mormor och morfar. Åt morfars goda bullar och snackade med min kusin. Bjuden på 18 års fest på fredag. Då det är idol final och allt ju. Men jag hinner nog med båda. Kan kanske inte vara ute hela natten eftersom det är bj på lördagen, lussevakan!!

Igår klickade jag hem ett par skor

2 kommentarer:

André sa...

Jag ska också till sandra! Det kommer bli as najs sen björket på lördag! ;D

what about me? sa...

ah :D ska du till bj också? vet du någon föfest? :D