söndag 1 november 2009

sunday, damn sunday

Jag kan inte sluta tänka på hur mycket jag verkligen skrattade i fredes. Min kväll helt lyckad. På listan var det 75 personer. Men det var 60 personer som kom. Men inga sura miner för det. Fram till klockan tolv, hade jag superkul. Med mina allra bästa vänner. Anna, mackan och jarl. Dom bästa jag har, dom bästa som finns. Nu ska jag inte tjata om den kvällen längre, bara tänka på den för mig själv! Såg att jag hade fått en kommentar i ett av mina inlägg från en stor bloggare, kul :) Inte många som tar sig tid att skriva tillbaka. Så jag blev överaskat glad. Nu ska jag försöka få tag på Ivar, angående städningen i lokalen. Sen senare idag ska jag gå i kyrkan för mormor. Jag gillar inte kyrkan, men jag gör det för dig mormor. Det är nästan två månader sen, fan..

Inga kommentarer: