tisdag 17 november 2009

sliten dag, till max!

Riktat mot mig eller inte. Personen hörde och jag vet. Din historia kan inte ändra på det. Det är inte synd om någon. Jag gör mina val precis som jag vill och när jag gör det ser jag till så att ingen som ska bli sårad blir det. Jag kan visst såra, men då gör jag det med mening.

Idag är det iaf fotbollsträning. Jag trodde den skulle börja halv nio idag, men jag hade fel. Så klockan sju börjar den som vanligt. Och som vanligt menar jag med 8 varv runt ishallen upp och ner i trappor.. Efter det är jag död. Har redan träningsvärk. Hade stepp igår på idrotten, laaagom jobbigt. Svettades ju ihjäl. Sen idag fick jag gå till stationen från resturangen, eftersom Haki redan hade kört -.- På tal om det tog alex sitt körkort idag, så jävla gött! Nu ska jag snart äta köttbullar, byta om, kolla var mina skor befinner sig här i sverige och ladda inför imorgon. 30 gäster, nice

Inga kommentarer: