söndag 15 november 2009

allting i ett, typ

Nu är det sent. För mig. Min love har ju fått för sig att det aldrig är för sent typ. Är ute och vandrar mitt i natten för att köpa cigg, herregud. Han är ute och går i det kalla, medans jag sitter under mitt täcke och lyssnar på MJ. Bäst. Denna veckan får jag förhoppningsvis reda på modell för en dag saken. Hoppas det går vägen för mig, trotts att jag är så jävla nervös! Vad händer mer denna veckan? Ingenting verkar det som. Eller jo, mamma fyller år på fredag YY Då ska jag nog laga mat till hela familjen, varmrätt och efterrätt! Och jag vet nog precis exakt vad. Lite trist att alla i min familj inte äter lamm, för det är så jävla gott!! Medium stekt med rödvinssås. Sen på lördag är det 18års fest, hurra! Jag ser fram emot nästa vecka däremot. Måndag är det bio, tisdag och onsdag är det julförberedelser inför julborden, torsdag är det tandläkaren, fredag är det IDOL!! Det är ju inte lagom efterlängtat. God natt på det

Inga kommentarer: