onsdag 18 november 2009

dagen i sig

Jag är så slut i hela kroppen så jag inte vet var jag ska ta vägen. Idag var jag inte bara hovmästare, jag hade butiken, baren, ett bord att servera och disken. Tur att man är lite allt i allo liksom. Jävligt jobbigt, men svin kul. Det visar ju sig i betyget sen, hähä. Kommer hem, VÄRSTA STORMEN!! Tog mig hur lång tid som hellst att ta mig från stationen och hem. 300 meter, max. La mig i soffan under filten, somnade till. Mamma kom hem och hade mina skor med sig. SÅ JÄVLA SNYGGA! Tror jag dör. Karlzon kom springandes hem till mig, haha så söt. Stannade till nio för han ville inte se Grey's, lalala. Som idag var gripande, tårarna vattnades i ögonen. Kanske för att jag nu också har insett smärtan när döden inträffar?

Dessa är mina nya flickvänner


1 kommentar:

Nettan sa...

ok nu fattar jag, SKIT skiiiittt snygga:)