tisdag 24 november 2009

anonymt är fegt

Jag har då aldrig och kommer aldrig gämföra mig med dagens tjejer. För två år sen såg man inte det roliga i att gå ut och dricka och att ha i tanken att man skulle bli så jävla full! Tråkit nog har man det idag. Och jag syftar inte på tjejerna som var på samma fest som jag förra helgen. Jag pratar om hela skaran i sverige. Det ska vara sönderblekt hår, korta kjolar, tuperat till höger och vänster, skryta om hur mycket man ska dricka, spy, åla sig på golvet och skämma ut sig. Dom jag festar med festar för att det är kul! Visst att man vissa gånger blir mer full än andra med det är inget man skryter om. Man säger väl ''fy fan vilken kväll'' eller ''liiiiiite mycket dricka'' inte ''omg, asså jah va ju såååååå full, kommer inte ihåg nånting'', ''oj, fniss''. Går man på björker är hälften av alla tjejer aspackade! Väktarna bär ut dom, kompisarna asar på dom eller ligger dom deckade i en soffa med kjolen vid magen. Jag må då ha jävligt starka åsikter och tycker inte som alla andra. Men att kommentera min blogg anonymt är bara fegt. Varför klandra ner och kommentera andra om man inte vågar stå för det? Snacka om vad ni vill, hitta på vad ni vill. Jag vet vad jag gör, vet vad jag gjorde och jag står för allt. Jag ångrar ingenting i mitt liv, för alla motgångar jag har haft och allting jag har varit med om har gjort mig till den jag är idag. Tycker jag något om någon, säger jag det till personen. Anonyma människor har ingenting att säga till om eftersom man inte vågar stå för det. Skillnaden på människor från två år sen, fram till idag är stor!

Sen är det inte min syster ni ska stirra ner, kom till mig istället. Jag har mycket att säga till en trupp 15 åringar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha va cool du e :D

Anonym sa...

Inte för att vara sån, men när jag läser dina inlägg påminner du mig om en Kissie wannabe. Du tror du är störst, bäst och vackrast. Men egentligen är du så liten och klen. Du har också vatt femton åt. Och säg inte att du inte bettede dig som visa ungdomar gör. Väx upp. Du tror ju att du är så jvla vuxen, men dessa inlägga bevisar bara att du e en jävla kontrollfreak som söker uppmärksamhet på ett väldigt omoget och konstigt sätt. Hur orkar du slösa din "dyrbara" tid på att snacka skit om femton åringar. Du e bara TVÅ år äldre digg jävla MIFFO! Sluta tro att du e så jävla bram helt ärligt suger du! Läser din blogg av en enda anledning. Deen är rolig, dina patetiska inlägg får mig att skratta en vecka efter åt. HAHAHAHA. ha ett jävla tråkigt liv! :)

emilia sa...

Det finns en anledning till att hon lägger ut sådana inlägg, för att ni som kommenterar anonymt inte vågar stå för det ni gör och vågar inte heller säga vem ni är?

Amanda är ingen 'kissie wannabe', tro mig jag känner henne. Och det enda som är fel här på bloggen är NI, så om ni inte gillar det. Stick? Inte för att jag tror att amanda bryr sig om vilket val ni väljer, men för er eget bästa..

Finns ingen anledning för äldre personer att lägga ner tid och energi på småtjejer som inte förstår hur man beter sig nu för tiden? Känns ganska tråkigt att man alltid ska behöva berätta för sådana tjejer vad som är rätt och fel, då de 'tydligen inte förstår det själva'?!

Snälla, borsta håret, klä dig som en normal människa, färga håret mörkt och gör dig själv en tjänst!