tisdag 20 oktober 2009

viva la vida

Nu halvligger jag i sängen och är sliten till max. Morgonen började med en puss. Praktiserade också idag, fick göra så otroligt mycker mer än vad jag brukar göra. Men det var kul. Imorgon är sista dagen, skönt. Åkte in till kstad efter skolan, köpte min hatt och några söta klämmor. Hem direkt igen, kollade skolkatalogen och läste sofis mode. Sen somnade jag i soffan, vaknade av att jag frös. Då gick jag upp i sängen och la mig. Sen dess har jag bara ätit och pysslat med min inlämning. Imorgon är det en dag full av aktiviteter. Prao, sy in byxor, inlämning, packa alla saker till skolan, oz och grey's. Fy tusan. Bäst jag sätter fart med min inläming nu så jag slipper den imorgon. Men när jag väl börjat skriva, kan jag inte sluta. Och hur ska jag kunna skriva om mormor på bara 200 ord?

Inga kommentarer: