onsdag 14 oktober 2009

lite snabbt sådär

Nu skriver jag blogg imitten av Grey's. Dagen har varit bra på många sätt. Praktiken var slapp, mamma hämtade mig i tyringe. Sista veckan nästa vecka, skönt. Satte mig och sydde skinnjackan när jag kom hem, fixade ihop en röd fluga och fick tag på pilotbrillor. Klockan fyra gick jag hem till caroline. Hon visaed mig sitt snygga gips, vi tränade lite, åt muffins och blåste i partytutor. Hon är en ängel. Hemma igen efter några timmar, satte mig ner igenom och fixade det sista på jackan. Eller inte riktigt det sista, lite fix och trix kvar. När pengarna kommer in på mitt konto ska jag åka iväg och köpa dom sista små sakerna. Måste åka iväg med mamma eftersom ingen får se vad jag ska va. Hemligt. Snart är det fredag, älska.

Men imorgon har jag prov så när Grey's är slut ska jag läsa igenom allt. Det sista pluggar jag på bussen

Inga kommentarer: