torsdag 15 oktober 2009

keep on knocking

Provet gick super bra, det var aslätt. Matte provet fick jag också tillbaka. Maxade det. Gött. Efter skolan idag drog vi in till kstad, så nu har jag kollat ut vad jag ska in och köpa på måndag. Då blir jag 100 kr fattigare, direkt när pengarna kommer in. Men vad gör det, vill man vara fin får man lida pin. Nu närmar det sig helg ser jag, klockan börjar rinna iväg. Jag ska stänga av här nu sen ska jag krypa ner i sängen. Somnade tidigt igår, därför jag inte är trött idag. Imorgon invigert jag mina vinterskor för första gången denna ''vintern''. Kan ju alltid vara kul. Idag fick ju carro även nytt gips, ska ner där nästa vecka på onsdag. Kolla vilken färg hon valde nu denna gången. Så om två veckor åker det av och hon kan börja träna benen mycket mer. Så glad jag blev när jag såg hur långt fram hon hade kommit, knyta skorna och allt snart :)

Inga kommentarer: