fredag 9 oktober 2009

inget överträffar denna dagen

Detta är min lyckodag. Jag har någon som tycker om och saknar mig. Nägon jag verkligen kan vända mig till och känna mig trygg hos. Bussen till skolan kändes bättre än vanligt. Danskan sitter som den ska, engelskan likaså. Matteprovet gick asbra och jag får alla rätt. Kaxigt, jag vet. Men jag heter inte amanda för ingenting. Livsmedelshygienen, eller vad man nu kallar det, fick vi sluta tidigare ifrån. Så vi går till stationen, sätter oss där uppe och då ser jag efter ett tag jayson, sen mika. Och undrar vad dom gör där. Sen kommer kenza gåendes. KENZA ZOUITEN!! Hela statioen bara lyste upp. Jag kom in i en chock. Men när jag väl vaknade till igen efter att ha varit död i några minuter, fick jag fram: ''ehh, kan jag få din autograf'' med värsta smajlet. Gud så vacker hon är. Jag formligen skakade. Så hon log lite mot mig. Och eftersom dom var helt vilse, frågade dom om bussen dom såg var halmstadsbussen. Jag är i himelriket. Så nu ska jag rama in autografen, och hänga den på min ''mina bästa minnen'' vägg. Sen inte nog med det, om 13 minuter är det IDOL. Rabih, jag håller på dig!

DEN ÄR MIN!!!!!

2 kommentarer:

Caroline sa...

höhö lyllo dig (a
jag var också på stan samtidigt som henne, men såg tyvär inte henne :/

Anonym sa...

du ska nog läsa kenzas blogg, din bild är med där ;)