måndag 28 september 2009

what can i say

Nu är första gången jag sätter mig vid datan på hela dagen. Jag har varit på många ställen idag tycker jag, så det känns som om dagen flyter på bra. Mamma väckte mig imorse, jag hoppade in i duschen, sen åkte vi till klippan. Agnes fick en spruta, sen körde vi till tyringe. Jag skulle besöka min APU plats som börjar imorgon. Vi hann även med en runda till FCT, köpte ett vägguttag, om det nu heter så. Hem och hämtade ebba, körde upp till morfar. Nuså, ska jag snart cykla till graven sen ska jag träffa simon :) Måste skriva lite danska också kom jag på. Men det fickar jag till sen när jag kommer hem, eller på torsdag eftersom jag är ledig då också. Skönt. ÅHHH, ikväll är det ju första delfinalen i IDOL, det får jag inte missa! Höll på att glömma det.

Äta buffe har jag också hunnit med idag.

Inga kommentarer: