lördag 12 september 2009

pain

Nu är jag hemma efter en tur till vtorups loppis. Alla frågade efter dig mormor, ingen visste. Det var synd om morfar, jag klarade inte av att höra honom berätta för alla var du var. Att du hade varit tvungen att åka iväg, till landet ingenstans. Ikväll ska jag iväg, fest. Tycker det är bäst om jag kommer ut, jobbigt att vara hemma. Så snart ska jag äta och fxa håret, måste även sminka mig. Jag ska försöka ha kul, hoppas jag kommer ha det. Alla kommer väl fråga och säga en massa saker. Gillar inte det. Vi var hos dig innan idag, när vi lämnade av morfar. Du satt inte i tvättstugan vid förnstret och vinkade, där var nerrullat. Alla dina blommor står fortfarande fint i trädgården, nu är det morfar som kommer ta hand om dom tills du kommer tillbaka. Det gör du, det vet jag.


Ser du vad jag har på mig, korset för dig

Inga kommentarer: