lördag 26 september 2009

hur kunde det bli så svårt?

Nuså, nu sitter jag här och har inget vettit för mig. Antog jag, men det har jag faktiskt. Jag ska platta håret (för första gången på evigheter), smninka mig, byta om, äta med min släkt och sen ut på äventyr. Var mina skor tar mig vet jag inte riktigt ännu. Antingen blir det fest, eller så ska jag sätta mig i någon timme hos mormor. Jag är slut på ord från igår och det hoppas jag att ni förstår. Jag kommer lägga upp bilder snart på mina bästa kusiner, vi fick in en riktig snygg bild som kommer brännas med mormor. Bilden visar och beskriver oss precis så som hon kommer ihåg oss, galna. Så snart rullar alla in, kanske bäst att jag gör vid mig då? Imorgon åker jag nog ifrån perstorp, sen på måndag är jag ledig. Tisdag och onsdag har jag apu = kortkorta dagar. Torsdag är jag ledig och på fredag slutar jag ett. Ja, jag valde mer än rätt

Inga kommentarer: