onsdag 26 augusti 2009

ny design btw, snygg va?

sexy bitch
får inte nog av den låten, otroligt bra.

Åter till det verkliga livet. Skolan var skit nice. Jag och min lärare susanne(den bästa som finns) gick modellgång och posade för två av killarna i etan. HAHA, snacka om att dom blev häpna. Den ena av dom har jag bestämt mig för att jag nu ska vara på och trakasera i ett helt år, söt pojke det. Ur gullig. Hemma runt två tror jag, gick inom och skulle söka jobb, men hon var inte där. Typiskt. Går in någon annan dag. Sen har pappa gjort hålet i min vägg, vilken syn det är nu ju. Hål rakt in till lillebror. Snart ska vi köpa brädor till det andra hålet vi ska täcka igen. Med ''hålet'' menar jag typ, dörringång. Sen spackla, måla, sätta upp hyllor, ställa rätt alla saker, klart! Alla mina hyllor till garderoben är nu vita och målade, av mig. Helt vit om händerna och benen.

Nu börjar mitt inlägg bli långt, tusan också. Ta ut pengar imorgon så jag har det klart. tjo, a

1 kommentar:

emilia sa...

haha, gör så! Jag vill också hitta någon som går att tracka på? Dock på ett snällt sätt :o

Man ska ju inte vara elak. Har inte Susanne lärt dig det ? Hahaha xD