onsdag 26 augusti 2009

mot bussen

Tyringe vann fotbollen igår, 7-1. Gjorde ett jätte bra jobb. Valde nog helt rätt match. Förutom att precis bredvid fotbollsplanen där vi var(bortamatch ju) bodde en bonde. Och den bonden skulle gödsla(?) Spruta ut kiss och bajs, heeela den kvällen. Mums vad gott det luktade då. Hemma vid tio, bums isäng! Nu ska jag snart gå till bussen, för snart kör den iväg utan mig. Hade varit lite trist. Serveringen idag, inte lika kul som köket men fixar sig. Slapp dag idag också, hem och måla hyllor. Imorgon har jag mycket att göra, jävlar. Fredag är det björket ju, förfest hos mig. Kommer fler än vad jag räknat med, men vad gör det?

I mitt förra inlägg tror jag att jag skrev fel datum på hif matchen? aja, får höra mig för senare idag. men men, hörs sen. a

alla älskar väl sofis mode?

1 kommentar:

Nikolai / rockstar sa...

Sitter du och skiter på den bilden? :P haha