torsdag 9 juli 2009

you are not alone

Det blev lite ändrade planer idag. Men det kvittar, för allt blev bra ändå. Jag sov till 12 då mamma ringde och väckte mig. Sen var det bara till att snabbt upp och fixa till sig för sen bar det av mot hbg. Jag fick med mig något hem, super!

Och väl hemma gjorde pappa klar min tatuering. Eller jag ska väl fixa lite till och så men det blir inte förens när denna har läkt igen. Men jag är nöjd nu, så nu kan jag länga till mina andra tatueringar som redan är planerade.så, nu är den i princip klar!
Den söta kjolen från lindex, barnavdelningen
Bruna 7cm höga skor från skopunkten
Bruna 11cm höga skor/sandaler frn skopunkten

Linnet se konstigt ut, men det är ett en axelbands linne med volang
+ fick även med mig 2 nagelack hem

Och nu sitter jag och funderar skarpt på om jag ska cykla med till öland v. 31. hade varit jävligt nice, så tror nog jag ska fundera på det!

Inga kommentarer: