fredag 10 juli 2009

step up to the party

Och vad är nu detta för väder? Kommer det aldrig bli bättre eller. Jag vaknade ganska tidigt idag av att ebba sprang in på mitt rum och ropade efter hårfärgen, jag sa att den stog i badrums skåpet men hon sa att den inte gjorde det. Då skriker mamma och frågar om vi inte har den på våra rum. Då tänker jag för mig själv ''vad skulle mammas hårfärg göra på mitt och matildas rum?'' Jag går ner, tar fram hårfärgen oh ger den till mamma. Hon kollar konstigt och säger till mig ''vad ska jag med den till'' jag ''men du skrek ju efter den och sa att ni inte hittade den'' mamma ''jag skrek efter hårfönen'' jag ''aha, god morgon!'' haha

Jag står annar här, helt färdigfixad och bara väntar på att jarl ska höra av sig. Men det har han inte gjort, så jag antar att jag får hitta på någonting annat idag. pust och stön. Bäst att börja leta då

Imorgon blir det fest och ikväll vet jag att jag ska kolla friidrott på tvn, wiwiwi

Inga kommentarer: