onsdag 15 juli 2009

people always told me, be careful what you do

Fick sova en timme längre idag, tack! Skulle igentligen till Carro, men hon kanske har halsfluss så hon behöver nog vila. Krya snäckan :)
Så snart ska jag baka en kaka, sen träffa jarl och jennie. Måste färga min utväxt också. Väskan är iaf packad, bara datan som ska med också. Men den tar jag imorgon. Kommer sitta på den ett tag när vi åker upp, vid middagstid. Jag får sitta fram hela bilresan, yay! Vi är väl framme på seneftermiddagen antar jag. Hoppas inte att det är allt för varmt, för då blir det jävligt jobbigt!

Nej nu måste jag nog kila, kakan väntar. Måste visa att jag kan baka skit goda kakor. För snart kommer min gudmor och hennes två barn, världens sötaste :) efter lillebror såklart! Och min gudmor är världens bästa

Min jeansklänning, eller ja, kjol? är på. Ganska stolt att jag fixat den så fin. Nej nuså

ditt förlåt börjar bli tröttsamt

Inga kommentarer: