torsdag 16 juli 2009

i wear a halo when you look at me

Dagen blev ju inte alls som jag hade tänk mig. Det blev en kaka, det blev caroline och det blev till att färga min utväxt. MEN, det blev ingen jennie och ingen jarl :/ Aja, jag kommer snart hem igen. Längtar faktiskt till min hemkomst. Känns som om jag ska vara bort i förevigt. Men tur är det inte så. Ska försöka hitta mina skor där uppe, som jag ska få i födelsedagspresent av mamma och pappa :) Dom måste väl finnas där, eller?

Shit, jag fyller fan år om 5 dagar! Helt sanslöst, jag har längtat i trehundrasextiofem dagar och nu är jag bara 5 ifrån. SJUUKLIGT!

Imorgon måste jag ta pch bränna en massa låtar till bilresan. Syrran sitter halva vägen upp när mamma kör och jag resten av vägen när pappa kör, bäst då ;) För då sköter lilla jag musiken! Syrran valde först och då valde hon att sitta fram första biten så jag protesterade inte, för när det väl kom upp i hennes huvud att vi kör igenom hela gbg och det är då jag sitter fra, blev hon skit sur! haha

MJ:s fina bild sitter nu uppe på min vägg, så jag kan somna safe! Han kommer vaka över mig i alla mina drömmar nu..

Vilket långt inlägg om en massa olika saker? Helt otroligt. Men jag kände bara att jag behövde skriva av mig nu när jag sitter här och lyssnar på jarls låtar. Nu mår jag som bäst, för att ha ett krossat hjärta

Inga kommentarer: