söndag 26 juli 2009

lose the control

Gårdagen var också otroligt bra! Träffade lite annat folk och skrattade så jag låg dubbel. Båten över till dk var lugn och sansad, sen var det bara till att mellanlanda i dk där vi tog det lugnt, åt mat och skrattade sönder. Eftersom jag var ända tjejen (H) fick jag stå ut med gaaanska mycket. tio killar och jag, torr humor.se

Vi turade några gånger tills vi blev avslängda från båden och fick sitta och vänta på nästa båt i dk. När vi väntade passade vi på att rappa lite för danskarna. Hoppade på båten igen, turade en gång till sen av i sverige. Gick en sväng, åt, tog ut pengar, träffade en jäävla massa folk jag inte träffat på länge. Therese och emil var det evigheter sen jag träffade. Jag blev superglad när jag såg dom där :) Sen gick vi till subway där sandra kom och satte sig vid oss :) Sen skrattade hon och jag ikapp heela kvällen tills hon hoppade av tåget i åstorp. Tack för den kvällen, just love it

Idag då? Upp vid 11, duka hos mormor. Och nu sitter jag här, har precis bakat kladdkaka och ska snart hoppa in i duschen, sen blir det hem till mormor för kalas. pengar pengar pengar!!

inse dina misstag och ta på dig skulden. skitsnack är något man pratar om när man är avensjuk. jag kan inte hjälpa det, jag vet att jag är bra. att jag är rolig och har dom bästa skämten. att man alltid har kul med mig och att man aldrig, aldrig kan knäcka mig. jag står upp när alla andra faller. jag bestämmer över mig själv och jag avskyr folk som bestämmer över andra. jag förlorar inget, bara vinner

Inga kommentarer: