söndag 26 juli 2009

deal?

att du nu går runt och tror att du inte har gjort något fel, är helt obeskrivligt korkat! du vet mycket väl att du har gjor fel, men du har bestämt dig för att du har rätt och då ska du ha det. men du kommer inte få rätt, för du vet själv också att du inte har det. du skriver att folk bara snackar skit. men om vi börjar om från början då? låt oss se.. jag och sandra ville till dk på förfest men det ville inte ni andra och du hade inga pengar till det. då säger du att vi har ju bestämt att vi skulle åka in till festivalen tillsammans. ja det hade vi, men för några dagar sen fick jag ett sms där det stod ''var ska vi förfesta innan hbg?'' jag skriver tillbaka att jag inte vet. vi hade inte hittat eller kommit på någon förfest så jag och sandra föreslog dk. men ni ville vara hemma. då tyckte du att eftersom vi hade bestämt att åka in tillsammans, så skulle vi rätta oss efter det och ha en hemma förefest. du säger att ni hade fixat en förfest men jag sa att jag skulle till dk. när vi väl hade tjaffsat efter ett tag säger du att du hade ställt upp för oss att åka till dk, men mikaela ville inte med. du hade ju inga pengar? så sa jag att det var så jävla kul dagen innan i dk när alla var samlade. så sa du ''vi var ju inte där'' så sa jag ''nej men alla dom som är på jarls fester'', så säger du ''jaha, vad är vi då?'', ''dom andra'' svarar jag. med dom andra, menade jag personerna som inte är på jarls fester

jag åker till dk och sandra är med er för hon tänkte att om hon ställer upp för er nu, ställer ni upp för henne sen när vi kommer in till hbg och hänger med henne och träffar linus.

sandra ringer mig några gånger när vi är i hbg och frågar var jag är för hon ville komma dit, efter några gångers ringande gjorde hon det. när vi sen ser er inne på knutan går du fram och vill prata med sandra och vi anda(jag + dom jag var med) går ut och väntar på sandra utanför. när sandra kommer ut säger hon att du hade sagt att jag hade snackat skit om sandra, när jag sen frågar vad det var jag hade sagt sa sandra ''att vi var dom andra''. så du hade stått och sagt till sandra att jag hade snackat skit om er(inklusive sandra) och när sandra frågar vad det var jag hade sagt. säger du att jag hade sagt att ni var dom andra. var någonstans i det jag sa till dig att ni var dom andra, fattar inte jag var det är skitsnack. och att du säger till sandra att det är de, blir jag jävligt förbannad på!

men sandra fattar när jag förklarat och sa att det var ett helt vanlig förklaring, precis som alla andra också sa. ni är inte på jarls festster så därför i det sammanhanget sa jag att ni var dom andra. felet med det är? inget. när vi sen pratas vid i telefon och har gjort det ett tag säger jag till dig att du sa att du hade kunnat ställa upp att åka med till dk men mikaela ville inte för hon ville va på en hemmafest. varför ställde du inte upp för mig i det läget? varför sa du inte till mikaela att vi kunde förfesta i dk? varför ställde du inte upp i det läget för mig, och för sandra, som ville till dk? ställa upp för sina vänner va

det var inget fel i att jag kallade er ''dom andra'' bara för ni inte är på jarls fester. men du tyckte det och fast du har fel i vad du säger och påstår att det är skitsnack, får du skylla dig själv. vi är inte vid någon skolgår och vi kommer aldrig komma till en tillsammans igen. du har ett övertag att du vill ha det på ditt vis och det har du alltid haft. sandra ville träffa en ny kille. du gillar inte dom kompisarna jag är med och det har du sagt. jarl har gula tänder och niko gillar du inte för han är störig. jag vet det, du vet det och dom vet det. den dagen du står upp och säger att du ber om ursäkt för att du gjorde fel och sa att ''dom andra'' var skitsnack mot er och sandra. den dagen kan jag godkänna ursäkten, men innan dess. har vi inget mer vi behöver prata om..

jag behöver inte hålla inne med namn för vi vet vem det handla om, så jennie, du vet vem du är

Inga kommentarer: