torsdag 23 juli 2009

already gone, don't miss me

Nu sitter jag här igen efter fyra timmars sömn. Jag känner inte av att jag är trött, för jag går på överskotts energi. Det kommer väl senare när den tar slut. Jag har blivit 800 kr rikare sen jag fyllde år. Mer pengar får jag på söndag, tack gud(?) för det! Jag ska få ett par skor av mamma och pappa, jag vet inte riktigt vilken färg ännu så därför ska vi åka in till stan nu och leta rätt på ett par kawasaki skor till mig. Hoppas jag hittar ett par blåa

Efter det blir det en tripp till vackra båstad. Det kanske inte är så vackert just nu, eftersom regnet bara öser ner. Men vi ser det från den goda sidan.

Helsingborgsfestivalen börjar ju idag också, drar dit en runda imorgon och på lördag. Hoppas på bättre väder än vad det är nu, för fan om vi ska gå där i ösregn. Hm, förra året var det pisseväder fram tills just den dagen festivalen började. Jag kommer ihåg att jag och några killar drog över till dk, satte oss i underkläder vid slottet så varmt det var. Sen över till hbg igen, gick där sen tog vi sista tåget hem. Jag bränner ALDRIG mig, men den dagen var mina axlar stekta.

Inga kommentarer: