onsdag 24 juni 2009

the sun is shíning

Det börjar bli ganska skönt nu att gå upp redan vid tio. Igentligen är det väll inte så tidigt, men ett sommarlov ska man ju sega ut. Med massor av sömn. Duschade direkt när jag kom upp, sen satte mig och åt frukost. Sen begav vi oss alla till ugglebadet, solen riktigt stog på och där var inte ett ändå moln på hela himlen.

Vi var där i hela fyra timmar, så färg har det blivigt :) Men nu ska man inte ligga på latsidan, så ut till poolen ska jag nog nu!

Ikväll ska jag bara äta och lägga mig tidigt. Jag måste vara utvilad, till någonting haha! Jarl är inte hemma nu.. :( Sa hejdå igår. Känns som om vi har kännt varandra hela livet och sådär, fast det är bara ett år. Eller bara och bara, det är länge. Nog det bästa året i mitt liv, måste jag säga :) Så alla som gjort det bra, tacktacktack

Inga kommentarer: