tisdag 23 juni 2009

the last way, the last chance

solen har stått på heela dagen och det är verkligen aldrig fel! Så jag satte mig i solen och åt frukost redan vid 10, skönt. Fick färg redan efter ett litet tag. Vid halv ett ville jennie ha med mig till kvidinge, så vi drog dit tjugo i två. Ganska lugn dag :)

Som jag sa, stek i solen är ju aldrig fel! Speciellt inte nu, eftersom sommaren precis kommit igång och man var vit som ett spöke i förrgår. Men jag har fått färg redan efter två dagar :D överlycklig är jag!

Imorgon blir det badet tror jag, får se när jag vaknar! Jarlan åker till mallorca klocna fyra imorgon bitti :( åhh. jag kommer sakna dig vännen, mutcho.

Nej fotboll är på tvn, just nu står det 3-1 till sverige! och självaste avgörande matchen inför finalen, spelas på malmö stadium YYYYYYYYYY

Inga kommentarer: