onsdag 20 maj 2009

tusen bitar

..det där med sorg och att inte visa några gränser. Det är kvällarna som är värst, det är dom som ständigt testar mig. Det är dom som får mig vilja tända upp en cigarett igen. Men jag vet att det inte gör någon skillnad, du är inte här. Och jag är vilsen och förvirrad. Jag har inte kommit över dig och jag kommer aldrig påstå det

Somnade inte förens vid halv två igår, så vid cirka denna tiden! :S hmm, dåligt av mig.. Iaf, upp tidigt som vanligt imorse, duscha, klä på sig och dra. Tog med mig datan också eftersom jag visste att vi hade tre timmars håla. Fick superdamp på matteläraren, klarade mig igenom hålan. Serveringsprovet gick bra, dom ska inte till malmö på tosdag så jag slipper hemuppgift (Y) Svenska redovisningen med mina muffins gick hem, sen engelska diagnos som gick bra.

Hem med tåget, FY FAN FÖR GABBI SOM TRILLADE I RULLTRAPPAN :O jag höll på att spå så jävla räligt det var, jävlar alltså. Nu måste jag sms och fråga hur det är med henne bara för det :S Duschade snabbt när jag kom hem, sen vidare till Jimmy där jag spenderade min kväll :) Hemma vid elva, fix för sängen, datan och snart sofis mode. Upp i tid imorgon för att åka till la familia, donken och prova en superfin klänning :)

- oj, du tappade en tia

Inga kommentarer: