onsdag 20 maj 2009

down for you

''You're the only one that I want. Think I'm addicted to your light. I swore I'd never fall again. But this don't even feel like falling. Gravity can't forget to pull me back to the ground again''

Ledig hela dagen idag, så skönt. Vaknade inte förens vid elva cirka, då drog jag mig i sängen ett tag och gick sen ner och åt frukost med mamma och lillebror. Sen fixade jag mig lite för att dra till klippan och steka med jennie, träffade mikaela, sandr och frida (Y) tummen upp för dom flickorna. Vidare till familia och på bussen bestämde sig andre och robin för att hänga på, SWEET! Donken för hela slanten - Jennie hade glömt sin plånbok så täta jag betalade. Jag tappade brickan inne på donken, dock var den tomm som tur va, bussen hem vid fyra :)

Kommer hem och får reda på att Caroline hade ring och ville ha dit mig, så jag gick ner till henne och satt där i tre timmar. Gud vad tiden gick fort.. Gick hem runt åtta för då skulle hon äta sin efterlängtade pizza :) Tack för tre underbar timmar snäckan, jag är bara en backe ifrån

Sorliga greys :( Dör izzie, ska jag ha en begravning här hemma för henne <3

Liseberg imorgon, ÄNTLIGEN! fan vad jag har längtat.. Sen ser vi bara fram emot lördag då der blir pool och tältfest i klippan, mjooow

1 kommentar:

emilia sa...

jag har också börjat titta på Grey's nu. Och i love it! Det är super bra, haha :)