söndag 10 maj 2009

..min pappa var störst och starkast

''jag var sexfixerad trots att brudar inte existera''

Nu är jag hemma och sängredo från Kvidinge :) Lyssnar sönder på 1990 någonting med Afasi och filthy feat. snook. Så jävla gammal lå men vafan :) + Afasi är så satans snygg i videon

Lite onödig info: jag stack till Kvidinge igår, runt åttatiden. Vi satt och spelade kort hela kvällen och bara skrattade så vi låg dubbla, haha! TACK robin johansson, jennie och självaste andre, det var super! Hemma vid ett sen sängen dirr.

Vaknade vid ett(??) imorse. Insåg att ingen var hemma, så där satt jag. Efter en timme kom mamma, lillebror och ebba, dom hade sprungit orientering. Shit vad jag saknar det :S Duschade, sminkade mig sen satte jag mig underkläder framför datan i säkert två timmar innan jag bestämde mig för att åka till Kvidinge idag igen. Men idag åkte jag till min älskade robin Y

Så nu sitte jag i sängen, redo för en fiiiiilm!!
Jenipeni, jag älskar dig Y
& Caroline, du är så bra så det knappt finns bättre. Snart ses vi ska du se, i veckan :)

Inga kommentarer: