onsdag 27 maj 2009

i just have to move on

''I can't unlove you, I can't do that. No matter how I try, I'll never turn my back on someone who loved me too. I can do most anything I have to, but I can't unlove you''

Min blogg funkade inte igår och då utbrast min bloggpanik! Så därför bestämde jag mig för att fixa om bloggen lite, i brist på tid :) Jag blir dock aldrig nöjd med resultatet. Nåväl, nu får den va såhär ett tag

Skolan idag var slapp, gick bara till ett. Fick reda på att vi är lediga på måndag (dvs, att jag har långhelg eftersom jag är ledig på fredag också) Sen på onsdagen har jag bara en lektion på morgonen, sen hem och bjöörket! Torsdagen blir det stranden med klassen och fredagen säger vi hejdå för detta året. Kan inte fatta att avslutningen är så nära nu, det är nästan ingenting kvar längre. Herregud

Jag vill ju verkligen tacka alla för detta året, sjukt underbart har det varit! HR1a, i början var det bara grupperingar för ingen kännde någon, men nu efter ett år. Alla älskar alla (nästan) och gemenskapen är super :) Sen alla treor, gud vad dom lär vara saknade. Utav alla treor, fann jag mig en kärlek som också är min bästa vän..

Nog om det, snart ska jag ner till carro, lämna hennes födelsedagspresent :) Fyller hela 17 år idag den snäckan. Sen ikväll blir det väl bara greys antar jag. Städning hela dagen i skolan imorgon, fredag blir det S!ESTA med kevvus, sen ppfestivalen hela helgen.

gud, jag saknar dig så det gör ont

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej!
Har Carro bytat nr eller har hon inte sin mobil igång? Har smsat Grattis och att jag tänker på henne till henne idag, men det har inte levererats.
Du hade kanske velat hälsa henne från mig, eller om hon har nytt nr?
Det går inte en timme utan att jag tänker på henne, men inte vågat hälsa på henne eftersom vi inte träffades så mycket just när detta hände, men det betyder inte att jag inte är orolig, för jag är orolig som fan.

Och jag tycker det var längesen du och jag sågs med!
Ha det bra, Puss!